вівторок, 22 жовтня 2019 р.

Година інтерактивного спілкування «Що руйнує нам здоров`я?» ( до Міжнародного дня боротьби з алкоголізмом)



 Шкідливі звички породжують проблеми у нашому організмі. Надмірне вживання алкогольних напоїв одразу вражає  серце, печінку та мозок людини.  Задля популяризації здорового способу життя серед молоді 22 жовтня  у відділі абонементу філії в рамках діяльності ШСАП відбулася година інтерактивного спілкування «Що руйнує нам здоров`я?» .
Спікерами заходу стали лікар-методист  управління забезпечення медичного обслуговування у сфері охорони здоров`я Чернівецької міської ради Іванна Герасимчук, тренер-психолог ЧБФ «Нова сім`я» Ірина Толмачова, тренер-педагог ЧБФ «Нова сім`я», поетеса Ірина Лазоревич. Спеціалісти та  старшокласники ліцею №3 медичного профілю і ліцею №4 обмінялися своїми знаннями, думками, ідеями та поглядами з таких важливих питань:
·        Як алкоголь впливає на організм молодої людини?
·        Що таке алкоголізм?
·        Чому підлітки вживають алкоголь? 
·        Які зовнішні чинники  сприяють підлітковому алкоголізму?
·        Чи впливає реклама на споживання алкоголю?
·        Чи зменшилась тенденція до вживання алкоголю серед юнацтва?
·        Які дії  варто застосувати батькам, педагогам або на державному рівні, щоб зменшити розповсюдження вживання алкоголю серед молоді?
Міжнародна Антинаркотична Асоціація надала кожному учаснику інформаційну довідку-буклет «-Алкоголь? –Ні, не моя тема!».
Провідний бібліотекар відділу Ірина Хліповська презентувала виставку-пораду «За здоровий спосіб життя».
































                                                                                                                      

Немає коментарів:

Дописати коментар