середу, 6 листопада 2019 р.

БібліоРейд «Здоров’я «Правда про погані звички: будь у темі!»

Ситуація в сьогоднішньому українському суспільстві характеризується зростанням підліткової злочинності, поширенням в підлітковому середовищі шкідливих звичок, бездоглядності дітей, що не лише згубно позначаються на їх здоров’ї , але часто стають причиною скоєння ними протиправних вчинків, злочинів, З метою популяризації здорового способу життя серед молоді  в читальній залі філії 6 листопада відбувся виховний захід  бібліоРейд "Здоров’я" «Правда про погані звички: будь у темі!».

З учнями Чернівецького професійного автомобільного ліцею про  громадянські права і свободи та правову обізнаність молоді розмовляла виконавчий директор ГО "Нова сім я" Бежан Альона Борисівна. Підлітків зацікавила розмова про правові  та фізичні наслідки вживання та розповсюдження наркотиків, вплив наркотичних засобів ,алкоголю та тютюнопаління на здоров я  і вони активно включились в діалог з фахівцем та отримали координати   ГО "Нова сім я"для індивідуальних консультацій.
Після заходу учні ознайомились з літературою з книжкового стенду"Актуально для молоді"  та записались до бібліотеки.







 



 
 

Немає коментарів:

Дописати коментар