вівторок, 27 квітня 2021 р.

«Здоров’я як життєвий пріоритет» (Коло спілкування молоді. В рамках ШCАП)

Згідно з визначенням ВООЗ, поняття “здоров`я” охоплює не лише відсутність хвороб та фізичних вад, але й соціальне та духовне благополуччя. Сьогоднішнє заняття ШСАП присвячено здоров’ю як пріоритету у житті сучасної молодої людини. До кола спілкування ми запросили кандидата медичних наук, доцента кафедри внутрішньої медицини, клінічної фармакології та професійних хвороб БДМУ Шупер Віру Олександрівну та кандидата медичних наук, асистента кафедри фізичної реабілітації, ерготерапії та домедичної допомоги ЧНУ ім. Ю.Федьковича Шупера Сергія Вікторовича.

     Фахівці пояснили, що означає поняття «здоровий спосіб життя» та  яке значення він має в житті сучасної молодої людини. Також медики  відповіли на питання:

·       Як з наукової точки зору  пов’язана освіченість людини із здоровим способом життя?

·       Як пов’язані між собою здоров’я і фізкультура та спорт, здоров’я і харчування, здоров’я і емоції?

·       Як впливають шкідливі звички на здоров’я? Чи можна бути сучасним, не вживаючи алкоголь, наркотики, тютюн і т.і.?

·       Що може мотивувати (спонукати) молоду людину до здорового способу життя?


 

Немає коментарів:

Дописати коментар